Bye bye Darwin
16 november 2018 - Kakadu, Australië
Vandaag hebben we afscheid genomen van Darwin, maar niet nadat we Indo Pasific Marine hadden aangedaan. In deze oude olie opslag tank uit WWII is een unieke koraalwereld nagemaakt die al 50 jaar meegaat. De aquaria zijn selfsurporting en de gids was erg meewerkend in die zin dat we ruimte kregen eea te vertalen.
Vanmiddag reden we naar Kakadu NP. Wat een fantastisch mooi park. En dan hebben we vandaag alleen nog maar de wegberm gezien.
Er zijn zwarte roodstaart kaketoes gefilmd, geel kuif kaketoes en corella’s. We hebben buffels gezien, eindellos grasland, savanne en een beetje regen. Het werd vandaag 37 graden. Morgen doet de weerman er nog een graadje bij en verwachten we de hele dag zon. Genieten met een grote G!

