Valse start
20 december 2018 - Gawler South, Australië
Vanmorgen waren we van plan een route te lopen bij mount Pleasant. Dit waren drie circuit wandelingen die je kon schakelen. Het zag er allemaal goed uit in Gawler. Lekker zonnetje, 22 graden. Maar toen we op locatie aankwamen was het maar 15 graden, bewolkt en mistig. Daar sta je dan in je korte broek en je hempie. Was niet te doen dus we besloten terug te rijden. Onderweg trakteerden we ons op een Lemmington gebakje ivm met een jarige schoonzus. Thuis warme kleding aangedaan en teruggereden naar mount Pleasant. Na 1,5 uur was het iets warmer (17 graden) en de grens van het doorbrekende zonnetje lag ook iets dichterbij. We maakte een mooie boswandeling van 3 uur en kwamen met stralende zon en aangename temperaturen terug bij de auto. Jan Chris en Ria liepen circuit 3 en Arlo en Mirjam liepen circuit 3 en 2. Onderweg veel kangoeroes, apostelvogels en Adelaide parkieten gezien. Terug in Gawler vermaakte we ons met lezen, struinen, boodschappen en plannen maken voor morgen.
Foto’s
1 Reactie
-
Diny en Floor Teeuw:20 december 2018Dat is toch ook wel weer lekker, dat het iets minder warm is. Ik denk dat je het wat lopen betreft iets langer volhoud. Geniet ervan het lijkt me heerlijk om vakantie te hebben zoals jullie het nu doen. Groetjes Floor en Diny.

